A tavalyi „Úgy is lett” koncepció folytatásaként elkészülő idei kampány stratégiájának középpontjában a belföldi élményturizmus népszerűsítése áll, kiegészülve egy egyedi elemmel, a Szallas.hu kedvezménykuponokkal. A hitelesség erősítéseként a spotokban valós, direkt desztinációkat ajánlanak a legnépszerűbb kedvezménykuponok bemutatásával. Ezeknek célja, hogy „megnöveljük az utazással töltött időt, felhívjuk a figyelmet az aktív kikapcsolódásra a közelben lévő programkínálat révén, az utazók pedig jobban megismerjék Magyarország szépségeit, ami egyben a környék forgalmának élénküléséhez is nagyban hozzájárul” - mondta Keresztes Nóra, a cég marketingmenedzsere.
A június végéig futó kampány a Szallas.hu állítása szerint az eddigi legintezívebb kampánya lesz, amelynek elemeivel többek között az RTL Klub, a Comedy Central közönsége, illetve a Nők Lapja olvasói és az internetezők is számos felületen találkozhatnak. Az üzenetek összesen több mint 2000 alkalommal a nagyobb rádiókban (Petőfi Rádió, Sláger Rádió) is megjelennek.
A cég arra is épít, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség is most kezdi a nyári kommunikációját, „így együttesen nagyobb élénkítő hatást gyakorolhatnak a belföldi turizmusra” - olvasható a közleményben.
forrás: kreativ.hu