Elindult a Dr. Oetker zabkásájának kampánya



A Dr. Oetker Vitalis Zabkása termékcsalád 2017-ben jelent meg, idén pedig kiegészült a Szuperkása termékcsaláddal. A május elején indult integrált kampány célja a termékbevezetés mellett a brand további építése. A kampányért a Progressive felelt.

Elindult a Dr. Oetker zabkásájának kampánya

A kreatívkoncepció instore felületeken és online jelenik meg, ezt rádióreklám és PR-elemek egészítik ki. A kampányvizuálok sorozatot alkotnak, amelyeken az energikus napindításhoz kapcsolódó kifejezések állnak a középpontban - olvasható a közleményben.

 

Kampánycél:

A Dr. Oetker Vitalis Zabkása termékcsalád 2017-ben, a Szuperkása termékcsalád 2018-ban jelent meg a piacon. A Zabkása bevezetése új lendületet adott a Vitalis márka fejlődésének. A május elején induló integrált kampány célja a márka további építése, illetve az új termékek piaci bevezetésének támogatása. Kihívást jelent, hogy bár a célcsoport egyre egészségtudatosabb, a magatartásuk többnyire nem tükrözi ezt. Jellemzően a könnyebb utat választják, a kényelem miatt lemondanak az egészséges megoldásokról, illetve azokat az információkat fogadják el, amelyek közelebb állnak a saját szokásaikhoz.

 

Kreatívkoncepció:

„A Dr. Oetker Vitalis Zabkása segít felkészülni a napi kihívásokra, és termékelőnyeinek köszönhetően támogat könnyebben venni az akadályokat”. A kreatív fejlesztés során figyelembe vették, hogy nem kérhetnek túl nagy erőfeszítést a célcsoporttól, akik bár egészségtudatosságra törekszenek, mégsem szeretnének kilépni a komfortzónájukból. Az előbbiek miatt nem új szokást akarnak építeni a reggeli köré, hanem a meglévő szokásokat egészítik ki. A kommunikációban azt erősítik, hogy a termékcsalád kényelmes megoldást jelent, amely jól alkalmazkodik a fogyasztók szokásaihoz, illetve a zsúfolt napirendjükhöz.

 

A kreatívkoncepció egy vizuális gegre épül. A vizuálokon sorozatot alkotva az energikus napindításhoz kapcsolódó kifejezések jelennek meg – „jókedv”, „maximumon”, „ragyogok”. A szavakban az „O” betűket a csomagoláson is megjelenő zabkásás tálkákra cseréltük, központi szerepet adva ezzel a terméknek. Az összetevők megjelenése hangsúlyozza, hogy a Vitalis Zabkásákkal gyorsan, vidáman és finoman indul minden reggel. A koncepció integrált kampányban jelenik meg, amelynek meghatározó elemei: TV-kampány (koncepció alapján készült tag on), digitális, banner illetve social media kampány, rádió reklám, shopper marketing megoldások, PR- és co-promóciós partneri együttműködés a Librivel.

 

forrás: kreativ.hu



Elérhetőségeink

  • Cím: 1163 Budapest, Pósa Lajos utca 40.
  • GPS: 47°50'71.1"N 19°17'57.9"E